ISHA-Helsingin vuosikokous / Annual Meeting of ISHA-Helsinki

Suomeksi

ISHA-Helsinki ry:n sääntömääräinen vuosikokous järjestetään 25.1.2012 klo 17.00 Marxissa (Mannerheimintie 5 A, 3.krs.). Kokouksessa valitaan järjestön hallitus ja muita toimihenkilöitä seuraavalle kaudelle tammikuu 2012-tammikuu 2013. Kaikki historia-alojen opiskelijat ovat hyvin tervetulleita.

Kokouksessa valitaan uusi hallitus (jossa ainakin puheenjohtaja, varapuheenjohtaja, sihteeri sekä rahastonhoitaja) sekä muut toimihenkilöt. Halukkaat voivat asettua ehdolle kokouksen aikana ja valinta suoritetaan äänestyksellä, jossa jokaisella jäsenellä on yksi ääni. Mikäli haluat lisätietoja ISHA-Helsingin hallituksessa toimimisesta älä epäröi ottaa yhteyttä allekirjoittaneeseen tai ISHA-Helsingin hallituslistalle (isha-hallitus_at_helsinki.fi). Hallituksessa toimiminen ei vaadi aiempaa kokemusta ja tarvittaessa apua on aina saatavilla.

Muistutuksena vielä, että ISHA (International Students of History Association) on kansainvälinen historianopiskelijoiden järjestö, joka järjestää toimintaa ja seminaareja useissa eri maissa useita kertoja vuodessa. ISHA-Helsinki on yksi ISHA:n aluejaostoista. Mikäli olet kiinnostunut kansainvälisestä toiminnasta niin ulkomailla kuin Suomessa liity ihmeessä mukaan!

In English

ISHA-Helsinki’s annual general meeting will be held on the 25th of January 2012 at 5pm in Marx (New Student Union Building A, 3rd floor). During the meeting the new board of ISHA-Helsinki will be chosen. Any history student interested in becoming a member of the board is welcome to stand for a position in the meeting. New board members will be chosen by voting. For more information, feel free to contact maria.temmes_at_helsinki.fi or isha-hallitus_at_helsinki.fi.