ISHA-piknik 20.9.

ISHA Helsinki haluaa toivottaa kaikki uudet (ja myös vanhat) historianopiskelijat humanistisesta ja valtsikasta tutustumaan kansainvälisesti suuntautuneisiin historianopiskelijoihin torstaina 20.9.2012 Ruttopuistoon kello 16 alkaen. Ota mukaan oma vilttisi ja kaverisi sekä mahdollisesti juotavaa, me tarjoamme pientä purtavaa ja ennen kaikkea hyvää seuraa! Jos et tiedä mikä ISHA on tai mitä siellä tehdään, tule ottamaan selvää, sillä tämän illan jälkeen varmasti tiedät.

Nähdään torstaina!

ps. Jos sade yllättää, olemme varanneet tilat myös Uudelta Ylioppilastalolta, joten huonon sään takia ei tarvitse jättää tulematta.

ISHA Helsinki wants to welcome all new (and old) history students from the Faculties of Arts and Social Sciences to meet internationally oriented history students at Thursday 20.9. in Ruttopuisto (a park between Lönnrotinkatu, Bulevardi, Annankatu and Yrjönkatu) from 16 pm onwards. Bring yourself a blanket to sit on, your friends and something to drink, we provide little something to eat and best of all, good company! If you don’t know what ISHA is or what we do, come, because after this night you will.

See u on Thursday!

ps. If it rains, don’t worry, we have booked rooms also from the New Studenthouse.