ISHA Helsingin vaalikokous 14.12.2021 klo:18 | Elections of ISHA Helsinki 14.12.2021 6pm

ISHA Helsingin vaalikokous järjestetään 14.12 klo 18 alkaen Uudella Ylioppilastalolla Beauvoirissa sekä etäyhteyksin Zoomissa. Olet lämpimästi tervetullut mukaan niin hallitustoimintaan kuin jäseneksikin! Alla vielä vaalikokouksen esityslista;

1. Kokouksen avaus
  2. Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus.
  3. Valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, kaksi (2) pöytäkirjantarkastajaa ja kaksi (2) ääntenlaskijaa.
  4. Valitaan hallituksen puheenjohtaja.
  5. Valitaan hallitukseen 5–11 muuta jäsentä.
  6. Valitaan yksi (1) toiminnantarkastaja ja hänelle yksi (1) varatoiminnantarkastaja.
  7. Käsitellään muut mahdolliset asiat.
  8. Kokouksen päättäminen.

Mikäli haluat osallistua etäyhteyksin, olethan puheenjohtajaan yhteydessä (noora.honkola (at) helsinki.fi) niin saat Zoom-linkin. Lämpimästi tervetuloa!

in English:

ISHA Helsinki is forming its new board for the next year 2022 on December 14th beginning at 6pm in Beauvoir, New Student House and in Zoom. If you are interested to join us online, please contact the president (noora.honkola (at) helsinki.fi) so I can send you the Zoom link via email. You are warmly welcome!