ISHA Helsingin vaalikokous 8.12.2022 klo18| Election Meeting of ISHA Helsinki 8th Dec 2022 at 6om

*In English below

Liity edistämään historianopiskelijoiden ja historiasta kiinnostuneiden opiskelijoiden kansainvälisiä yhteyksiä!

Joulukuu lähestyy ja on aika valita ISHA Helsingin uusi hallitus vuodelle 2023.

ISHA (international students of history association) on kansainvälinen opiskelijajärjestö historiasta ja kansainvälisestä toiminnasta kiinnostuneille opiskelijoille.

ISHA koostuu paikallisista alajärjestöistä ympäri Eurooppaa ja Suomessa alajärjestöjä on kaksi; Helsingissä ja Turussa.

Osallistumalla ISHA:n toimintaan pääset osaksi kansainvälistä opiskelijayhteisöä, joka järjestää vuosittain useamman historiaseminaarin eri maissa. Kannustamme jäseniämme olemaan yhteyksissä kansainvälisiin opiskelijoihin niin Suomessa kuin ulkomailla. Suosittelemme jokaista kansainvälisyydestä kiinnostunutta tulemaan rohkeasti järjestömme toimintaan mukaan!

Vaalikokous järjestetään 8.12. klo 18 alkaen Domus Gaudiumilla (Leppäsuonkatu 11) kokoustila Groudonissa.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan niin hallitustoimintaan kuin jäseneksi!

Tarjolla on jouluhenkistä purtavaa ja juotavaa 🌲❄️

____________________________

***in English:

ISHA Helsinki forms its new board for the year 2023 on December the 8th beginning at 6pm in Groudon, Domus Gaudium (Leppäsuonkatu 11).

We encourage all students interested in history and internationality to join our board and our activity in general.

ISHA (International Students of History Association) is an international association for history students. ISHA International consists of local ISHA sections which are situated in different universities all around Europe. ISHA Helsinki encourages its members to participate in international interaction with foreign history students both in Finland and abroad.

Yule themed snacks and drinks will be served at the meeting 🌲❄️

MEETING AGENDA

1. Kokouksen avaus / Calling the meeting to order
  2. Kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus / Confirming the quorum and legitimacy of the meeting