oSaSTo-oTTeLu Ja KRilliä&GaLJaa – SE ON TÄÄLLÄ TAAS!

Kevät on tullut ja on jälleen aika ottaa selvää, onnistuvatko opiskelijat
BANAANIpotkuissaan vai pystyykö henkilökunta päihittämään untuvikot kekkosenaikaisilla strategioillaan.

Perinteikäs OSASTO-OTTELU (ent. laitosottelu) kutsuu sinut mukaan puolustamaan opiskelijoiden kunniaa. Olethan messissä?

Herättele siis nopsasti sisäinen del pierosi, etsi asennetta tihkuva peliasu päällesi ja tule 4.5. kello 15.30 KAISANIEMEN hiekkakentälle, niin potkitaan osaston henkilökunta kumoon!
Ja mikäli pyöreän pelivälineen perässä juoksentelu ei saa jalkojasi vipattamaan, hätä ei ole tämän näköinen! Saavu tästäkin huolimatta ja juuri sen takia kentän laidalle nauttimaan urheilujuhlan tunnelmasta ja kannustamaan toverisi voittoon!

EIKÄ TÄSSÄ VIELÄ KAIKKI!
Armoton kamppailu vaatii veronsa, joten pelin jälkeen siirrymme Kuppalan pihalle nauttimaan KRILLIN ANTIMISTA sekä VIRVOKKEISTA. Keksitkö enää yhtään hyvää syytä kieltäytyä tästä tarjouksesta? Epäilen! Joten tule nauttimaan liikunnan riemusta ja rennosta meiningistä!

Auringonpaistetta, palloilun riemua ja krillimakkaran tuoksua odotellessa!:)

Terv. urheiluvastaavanne Lauri & Essi