Opiskelijoille jalkapallokuninkuus!!

Kullanhohtoisia terveisiä urheilurintamalta!

Perinteeksi muodostuneessa ja kevään kruunaavassa osasto-ottelussa opiskelijat potkivat henkilökunnan kumoon! Taivaalta tullut vesi ja kentän vallanneet mutalätäköt eivät saaneet opiskelijoiden taistelutahtoa hiipumaan. Voitto ja upea, keltainen pokaali tuotiin kunniakkaasti kotiin taidon, asenteen, silkan hulluuden ja loistavan kannatusjoukon avulla.

Kunniakkaasta 4-1 voitosta huolimatta on annettava kunnianosoitus myös loistavalle vastustajalle. Henkilökunnan joukkueessa oli havaittavissa todellista taistelutahtoa, mutta vaikeissa olosuhteissa opiskelijoiden kunto ja lyömätön taktiikka veivät voiton.

Vaikka itse peliä sade ja mutalätäköt eivät haitanneetkaan, jatkoja ei siirrytty viettämään Kuppalan pihalle krillin&galjan merkeissä, kuten ennakkoon oli suunniteltu. Koska aurinko ei halunnut helliä kaikkensa antaneita pelaajia ja äänensä menettäneitä kannattajia, siirryimme kekkosmaisesti saunomaan upealle Sivistys-kattosaunalle. Siellä saimme saunan, makkaran, perunasalaatin, kasvispihvien ja virvokkeiden lisäksi nauttia henkilökunnan seurasta; opintomatkoja muisteltiin ja ainejärjestökokemuksia vertailtiin… Ilta oli kerta kaikkiaan sivistynyt!

Lämminhenkistä iltaa ei sähköistänyt edes vastustajien kokema tappio, mutta pienimuotoinen pettymyksen häivähdys henkilökunnan naamoilta oli havaittavissa. Häviö jäi siinä määrin kaivamaan, että illan päätteeksi opiskelijat haastettiin uusintaotteluun! Lajiksi ehdotettiin koripalloa, minkä ennakkoluulottomat opiskelijat ottivat vastaan asenteella ”sitä ois kiva kokeilla!”.
Ei siis hätää, jos et tällä kertaa päässyt mukaan puolustamaan opiskelijoiden kunniaa, sillä tilaisuutesi koittaa jo ennen ensi kevään osasto-ottelua! On siis aika treenata tajunnanräjäyttävä donkkaus kuntoon, jotta opiskelijat toistamiseen hoitavat voiton kotipesään!

Sporttiterveisin

Essi