Ilmoittautuminen Polhon vuosijuhliin päättynyt

— In English below —

Enää muutama viikko juhlapäivään!

Ilmoittautuminen Polhon 50-vuotisjuhliin on nyt virallisesti päättynyt, eikä ilmoittautumisia oteta enää vastaan edes varasijoille. Maksuohjeet ilmoittautuneille lähetetään sähköpostitse ensi viikon alussa.

Innostus Polhon vuosijuhlia kohtaan on ollut huikeaa. Juhlien pöytäosuuden vierasmäärää on lisätty suuren kiinnostuksen vuoksi, jolloin pääsylippuja juhlien jatkoille ei valitettavasti tulla myymään erikseen. Sisäänpääsy jatkoille tullaan siis tilojen rajallisen kapasiteetin vuoksi valitettavasti rajaamaan vain vuosijuhlien pöytäosuuteen osallistuville vieraille. Juhlien pöytäosuus on perinteen mukainen tilaisuus kunnioittaa paitsi Polhoa, myös kaikkia polholaisia tämän päivän opiskelijoista vanhempiin vaikuttajiin Polhon 50-vuotisen taipaleen varrelta. Tervetuloa viettämään upeaa ja ikimuistoista iltaa, olitpa sitten opiskelija, alumni tai muuten vain polhomielinen!

Just a couple of weeks left until the big day!

Enrollment for Polho’s 50th anniversary party has now ended, and no new enrollments will be accepted. Payment instructions will be sent to all attendees in the beginning of next week.

Polho’s anniversary party has been met with amazing enthusiasm and excitement, to the point that we will not be able to provide separate after party entrance tickets. The after party will unfortunately be reserved for guests attending the anniversary dinner. The anniversary dinner is a traditional way of honoring not only Polho but all our members, from current students to alumni. Welcome to an amazing and unforgettable night!