Syyskauden 2015 ensimmäinen Tiedettä & kaljaa

Syyskauden ensimmäinen Tiedettä & kaljaa -ilta järjestetään keskiviikkona 18.11. klo 18 alkaen hyvän seuran ja juoman äärellä. Keskiviikko -iltaa vietetään Leijuva Lahna -olutravintolan kabinettihuoneessa, ja vieraana keskustelua syventää Arto Luukkanen. Luukkanen toimii Helsingin yliopiston alue- ja kulttuuritutkimuksen Venäjän ja Itä-Euroopan tutkimuksen yliopistonlehtorina.

Luukkanen on ansioitunut tieteellisen tuotannon saralla. Hänen tuotantonsa kattaa useita Venäjää koskevia monografioita ja useita kyseistä alaa koskevia artikkeleita. Luukkanen on myös kirjoittanut Venäjä-aiheisen keskustelua herättäneen romaanin. Puheenaiheena keskiviikkona on mm. Venäjän nykyinen tila, sekä Venäjän toimet Itä-Ukrainassa.

Leijuva Lahna sijaitsee osoitteessa Eerikinkatu 14, ja ilta on mahdollisia oluita lukuun ottamatta maksuton.

Tule siis keskiviikkona keskustelemaan ja tapaamaan muita polholaisia ja polhomielisiä!

Hallitus 2015