Yhiksen työelämäilta 2.3 klo 18

Tule keskustelemaan kansamme työelämäaiheista, tapaamaan alumneja ja nauttimaan virkistävistä virvokkeista sekä maukkaista tarjoiluista Uuden Ylioppilastalon 5. kerroksen Mannerheim-saliin. Tapahtuma alkaa klo 18, ja jatkuu paneelin jälkeen vapaamman illanvieton ja keskustelun merkeissä Kannuklusterilla. Tila on esteellinen, sillä Uudella ylioppilastalolla ei ole hissiä.

Tason, Polhon ja Yhistyksen järjestämässä työelämäillassa pureudutaan siihen, mitä Yhisläisten työelämä on nyt ja tulevaisuudessa ja mitkä ovat juuri yhteiskuntahistorioitsijoiden vahvuudet. Keskustelijoina Yhiksen alumnit Susanna Bruun (Kela, Vantaan kaupunginvaltuutettu), Antti Eronen (Ramboll Consulting), Jari Hanska (vapaa toimittaja ja käsikirjoittaja), Miina Keski-Petäjä (Tilastokeskus) sekä Aki Reinimäki (Yhteiskunta-alan korkeakoulutetut ry). Tilaisuuteen ovat tervetulleita kaikki työelämästä ja kavereiden tapaamisesta kiinnostuneet opiskelijat ja jo valmistuneet yhisläiset.

Tilaisuutta sponsoroi Yhteiskunta-alan korkeakoulutetut ry.
Tapahtuman löydät myös Facebookista

Tervetuloa!