Tilannekatsaus

Hei kaikille! Näinä poikkeustilanteen aikoina valtiotieteellisen tiedekunnan opintovastaavat kannustavat opiskelijoita ottamaan opintoihin liittyvissä kysymyksissä matalalla kynnyksellä yhteyttä ainejärjestöjen opintovastaaviin.

Kaikki polholaiset ja poliittisen historian opintoja suorittavat opiskelijat voivat jakaa huolia ja murheitaan sekä opintoaiheisia kysymyksiään Polho ry:n opintovastaaville. Opintovastaavina toimivat Sara-Maria Maunu ja Miro Leporanta. Molempiin saa parhaiten yhteyden sähköpostin kautta sara-maria.maunu@helsinki.fi ja miro.leporanta@helsinki.fi. Myös Polho ry:n sosiaalisen median tilien kautta voi ottaa yhteyttä ja ohjaamme kysymykset opintovastaaville!

Tsemppiä ja jaksamista kaikille tähän kevääseen
Vaikka Polho ry pysyy fyysisesti kaukana niin lupaamme olla henkisesti lähellä koko kevään ajan