Kokouskutsu Polho ry:n vuosikokoukseen 2021

Hei polholainen ja polhonmielinen

Tervetuloa Polho ry:n vuosikokoukseen 2021. Kokouksessa selviää, saako vuoden 2020 hallitus vastuuvapauden ja hyväksytäänkö menneen vuoden tilinpäätös. Luomme myös katsauksen vuoden 2021 talousarvioon ja toimintasuunnitelmaan, löydät ne liitteenä tästä viestistä sekä yhdistyksen nettisivuilta, josta voit käydä tutustumassa myös uuden hallituksen esittelyihin.
Kokous järjestetään 12.2.2021 kello 16 etäyhteyksin Zoomissa. Linkki kokoukseen julkaistaan ennen kokousta yhmu-sähköpostilistalla. Kokouksen esityslistan löydät alta.
Lisäksi, lähiaikoina olemme puntaroineet jäsenyyttämme HOLissa (Historian opiskelijain liitto) ja olisimme kiinnostuneita kuulemaan asiasta mielipiteesi. Kokouksen jälkeen jäsenistö voikin halutessaan jäädä keskustelemaan yhdistyksen HOL-jäsenyydestä hallituksen kanssa.

Helmikuisin pakkasterveisin,
Helena Kilpeläinen
Puheenjohtaja 2021
Poliittisen historian opiskelijat Polho ry