Ilmoittautuminen Polhon vuosijuhlille

*In English below

Hyvä juhlakansa!

Kutsuvierasilmoittautuminen alkaa tänään kello 14 ja päättyy 30.9. kello 20. Kutsut on lähetetty sähköpostitse yhteistyökumppaneille sekä muille kutsuvieraille.

Yleinen ilmoittautuminen alkaa tiistaina 28.9.2021 kello 14 ja päättyy 5.10.2021 tai kunnes tapahtuma on loppuunmyyty. Paikkoja on tarjolla rajallinen määrä, joten suosittelemme merkkaamaan ajankohdan muistutukseksi kalenteriin. Liput saattavat kadota nopeasti.  Huomioithan myös, että ilmoittautumislomakkeessa kysytään paikkatoivetta. Kenen vieressä haluaisit istua?

Lippujen hinnat:
Opiskelijat: 85 euroa
Henkilökunta/alumnit: 95 euroa
Kannatuslippu: 100 euroa

Erilliset liput jatkoille?

Olemme saaneet kyselyitä koskien erillisten lippujen myyntiä vuosijuhlien jatkoille. Asiasta tullaan tiedottamaan lähempänä juhlaa.

Kun ilmoittaudut vuosijuhlille, huomaathan, että vahvistusviesti ilmoittautumisesta toimitetaan vasta myöhempänä ajankohtana.

Mukavaa alkavaa viikonloppua jokaiselle polholaiselle ja polhonmieliselle!

Dear guests!

The invitee enrollment for our anniversary celebration will begin at 2 pm today and ends at 8 pm on September 30th. Invitations have been emailed to partners and other invitees.

The general enrollment starts at 2 pm on Tuesday September 28th 2021 and ends on October 5th 2021 or when the event is sold out. There is a limited number of places available, so we recommend setting a reminder for the time as the tickets might go quickly. Please note that you can request a specific seat with the form. Who would you like to sit next to?

Ticket prices:
Students: 85 euros
Faculty and alumni: 95 euros
Endorsement ticket: 100 euros

Are there separate tickets for the after party?

We have received inquiries regarding the sale of separate tickets for the after party. We’ll be announcing more information on this soon.

When registering for the anniversary celebration, please note that the confirmation email will be sent at a later time and not immediately after.

Kansikuvan on ottanut Mikko Virta