Yhdistys etsii uutta jäsentä hallitukseen

Helsingin yliopiston jatko-opiskelijat ry etsii uutta hallituksen jäsentä ja/tai taloudenhoitajaa. Oletko se sinä?

Yhdistyksen sääntöjen mukaan hallituksen jäsenen jättäessä tehtävänsä yhdistyksen (ylimääräinen) kokous valitsee loppuvuodeksi uuden jäsenen eronneen tilalle. Taloudenhoitaja voidaan valita myös hallituksen ulkopuolelta. Taloudenhoitajan tehtävä on yksi hallituksen tärkeimmistä tehtävistä, sillä taloudenhoitaja hoitaa yhdistyksen taloutta ja omaisuutta.

Ylimääräinen yhdistyksen kokous järjestetään mahdollisimman pian sen jälkeen, kun uudeksi hallituksen jäseneksi löytyy ehdokkaita. Kutsu yhdistyksen kokoukseen lähetetään viimeistään seitsemän vuorokautta ennen kokousta.

Haluaisitko sinä olla hallituksen uusi jäsen ja/tai taloudenhoitaja? Kerro se lähettämällä sähköpostia osoitteeseen tommi.tenkanen ‘at’ helsinki.fi!