Historiasitsit 27.2. klo 19.00 !!

Vuoden ylivoimaisesti hauskimmat ja villeimmät sitsit juhlitaan lyömättömänä ajankohtana, periodin viimeisenä päivänä eli perjantaina 27.2.2009 klo 19->.

Paikkana toimii uutuuttaan hohtava, jo nyt myyttisen maineen saanut Pohjanhovi
Leppäsuolla Helsingin Kampissa. Uuden tilan myötä luvassa on kaikkien aikojen
massiivisimmat hissasitsit! Pohjanhovissa tarjoillaan juhlaravintola Domuksen keittiön herkullisia antimia, luvassa on supermaukkaat sitsiruoat!

Tentit ohi, perioditauko edessä, viikonloppu alkamassa…HISSASITSIT!

Tule paikalle juhlimaan sivistyneessä seurassa, tutustumaan
historianopiskelijakollegoihin, syömään ja juomaan, laulamaan ja tanssimaan! Luvassa myös yllätysohjelmanumero. Hissasitsit on jokaisen historianopiskelijan talven kohokohta!

Ilmoittauduthan Satu Välisalmelle ( satu.valisalmi [at] helsinki.fi ) ja mainitsethan
ilmoittautumisesi yhteydessä, syötkö liha- vai kasvisruokaa ja juotko puna- vai
valkoviiniä tai otatko mahdollisesti alkoholittoman menun. Sitsien hinta on 24 euroa (alkoholiton menu 21e).

Jatkot juhlitaan myöhemmin ilmoiteittavassa paikassa ja sitkeimmille sisseille on varattu myös legendaarinen alasauna aamun hämärille tunneille!

Lämpimästi tervetuloa!

Terv.