Itsenäisyyspäivän pöytäjuhla 2021

SE ON TÄÄLLÄ/ TIEDÄT KYLLÄ MITÄ

Polho ry:n vuodesta 1992 jatkunutta menestyskonseptia eli Itsenäisyyspäivän pöytäjuhlaa vietetään taas 6.12. Alun perin sillisaamiaisena järjestetty, ja vuosien saatossa pöytäjuhlaksi muuttunut legendaarinen tapahtuma palaa keskuuteemme tragikoomisen välivuoden jälkeen. Ohjelmassa on luvassa perinteistä sitsausta hyvän ruuan, juoman ja laulun kera, mutta myös muuta arvokkaan pöytäjuhlan teeman mukaista ohjelmaa. Pöytäjuhla alkaa jo varhain iltapäivästä ja meno se vain jatkuu jatkojen merkeissä yön pikkutunneille. Rohkeimpien juhlijoiden on tiedetty aloittavan etkoilla jo puolen päivän aikaan, kansallisklassikkomme Tuntemattoman sotilaan juhlanäytöksen merkeissä. Toivotamme lämpimästi tervetulleiksi kaikki polholaiset, polhonmieliset sekä tietenkin ensirakkautemme VOO:n.

Juhlapaikan sijainti on perinteiseen tapaan tarkkaan varjeltu salaisuus. Juhlapaikan sijainti julkaistaan muutama päivä ennen tapahtumaa. Lipun hinta on tänä vuonna 31 euroa.

Tilaisuuden pukukoodina toimii tumma puku.

Ilmoittautuminen alkaa keskiviikkona 10.11.2021 klo 12:00. Linkki ilmoittautumislomakkeeseen julkaistaan tässä tapahtumassa, Yhmun sähköpostilistalla sekä Polhon nettisivuilla. Ilmoittautuminen sulkeutuu sunnuntaina 14.11.2021 klo 23:59 tai kun tapahtuma on täynnä. Paikkoja on rajoitetusti ja kysynnän ja tarjonnan määrä on tunnetusti näissä juhlissa epäsuhdassa, joten olethan nopea! Huomaathan, että ilmoittautuminen on sitova. Olemme myös varanneet Polhon Itsenäisyyspäivän pöytäjuhlaan pääaineopiskelijakiintiön poliittisen historian pääaineopiskelijoille.

Itsenäisyyspäivän pöytäjuhlan jatkot ovat avoimet kaikille polholaisille ja polhonmielisille! Päivitämme jatkoista lisätietoa tapahtumaan myöhemmin.

Tapahtumaa ikuistamaan teetämme myös uniikkeja ja upeita Itsenäisyyspäivän pöytäjuhlan haalarimerkkejä, jolla voit ikuistaa muiston haalareihisi.

Mitä: Itsenäisyyspäivän pöytäjuhla 2021

Missä: ilmoitetaan myöhemmin

Milloin: Itsenäisyyspäivänä 6.12.2021

Hinta: 31 €

Pukukoodi: Tumma puku

Jatkot: Avoimet, paikka julkaistaan myöhemmin

Itsenäisyyspäivän pöytäjuhlan tila on valitettavasti esteellinen,

Lisätietoja Helena Kilpeläinen

helena.kilpelainen@helsinki.fi

Tapahtumassa noudatamme Kannunvalajien Turvallisen tilan periaatteita

Tervetuloa

Hallitus 2021

IT’S BACK!

Celebrated since 1992 Polho ry’s success concept, Independence Day sitsit, will once again be held on December the 6th.

The location of the party venue is traditionally a carefully guarded secret. The venue will be announced a few days before the event.

The dress code at the party is a dark suit.

Registration for the event starts on Wednesday, November the 10th at 12:00 pm. The e-form will be published here on this event, Yhmu’s email list and Polho’s web page. The registration form closes on Sunday, November the 14th at 23:59 or until the event is full. And please remember, there is a limited number of places at the party so be quick with the registration! Please note that the registration is binding and mandatory for all participants.

AND! We are ordering overall patches designed specially for this event.

At the event we will follow the safe space guidelines of Kannunvalajat

If you have any questions about accessibility, please contact Helena Kilpeläinen helena.kilpelainen@helsinki.fi

Sincerely yours,

Polho ry’s board 2021