ISHA Helsinkin hallituksen kokous 28.10 klo 18:30 | Board Meeting of ISHA Helsinki on 28th Oct. 6:30pm

*in English below*

Toivottavasti syksy on lähtenyt hyvin käyntiin! ISHA Helsinki pitää seuraavan hallituskokouksen ensi torstaina 28.10 klo 18.30 alkaen Uudella Ylioppilastalolla, Beaurvoissa sekä zoomissa. Kaikki osallistujat ovat lämpimästi tervetulleita ja mikäli haluat liittyä mukaan, ilmoitathan puheenjohtajalle [noora.honkola (at) helsinki.fi], jos haluat osallistua kokoukseen Zoomin kautta. Alla vielä esityslista, tervetuloa!

1. Kokouksen avaaminen

Noora Honkola
ISHA Helsingin puheenjohtaja

*****************************

Hello all! ISHA Helsinki is having the next board meeting on Thursday the 28th of October beginning at 6.30 pm on Zoom and at the New Student House, in Beauvoir. If you wish to join us you are warmly welcome to do so, please send an email to the president [noora.honkola (at) helsinki.fi] regarding this if you wish to attend via Zoom.

Best wishes,
Noora Honkola