Paneelikeskustelu tänään

Muistattehan, että tänään on tulossa hieno tilaisuus, jossa käsitellään kaupunkiviljelyä monesta eri näkökulmasta. Kampusviljely on osa kaupunkiviljelykokonaisuutta, joten olemme mukana myös tulevaisuuden viljelyssä.

Huomatkaa, että ilmoittautuminen tapahtuu alla olevan  linkin kautta.

***IN ENGLISH BELOW/ PÅ SVENSKA NEDAN

Kiinnostaako sinua tulevaisuuden ruuantuotanto kaupungeissa, oletko pohtinut viherrakenteiden mahdollisuuksia tai haaveiletko kenties omasta tomaattiviljelmästä parvekkeella?

Tule kuuntelemaan HYY Ympäristövaliokunnan ja Kampusviljelyvaliokunnan järjestämää kaupunkiviljelyaiheista paneelikeskustelua maanantaina 23.4. klo 18 alkaen. Tilaisuudessa kaupunkiviljelyn asiantuntijat keskustelevat kaupunkiviljelystä, sen tulevaisuudesta ja haasteista sekä antavat vinkkejä kaupunkiviljelyn aloittamisesta kiinnostuneille. Keskustelua mahtuu kuuntelemaan 50 ihmistä, joten ilmoittautuhan mahdollisimman nopeasti alla olevan linkin kautta. Paneeli kestää noin kaksi tuntia, se on suunnattu Helsingin yliopiston opiskelijoille ja on suomenkielinen.

Illan puhujat:
Ansa Palojärvi, tutkija
Eeva-Stiina Smolander, Itua elämään-hanke
Janne Länsipuro, kaupunkivaikuttaja
Mia Turtiainen, opiskelija

HUOM! Tilaisuus alkaa klo 18 kahvittelulla ja ovet sulkeutuvat klo 18.15, joten tulethan ajoissa paikalle.

Linkki e-lomakkeeseen: https://elomake.helsinki.fi/lomakkeet/88640/lomake.html

MITÄ: Paneelikeskustelu kaupunkiviljelystä
MISSÄ: Wilhemsson sali, Mannerheimintie 5A
MILLOIN: maanantaina 23.4.
MIKSI: Koska kaupunkiviljely on trendikästä

Uusi ylioppilastalo on esteellinen.

***
Environmental committees and Campus farming committees panel discussion about city farming is taking place on the 23rd of April in the Wilhelmsson hall, Uusi ylioppilastalo (New Student house) 5th floor, Mannerheimintie 5 A, Helsinki.
Unfortunately, the event is only in Finnish!
The New student house is partly wheelchair accessible.

***
Bli med om en stadsodlinspanel diskussion på måndagen 23.4. kl. 18. som HUS Miljöutskott och Kampusodlingsutskottet ordnar. Evenemanget ska ordnas i Wilhelmssonsalen (Mannerheimvägen 5A, 5 vån) och hålls på finska.
Nya studenthuset är delvis tillgängligt med rullstol.