Polho ry:n hallituksen kokous 9/2019

Hyvät ystävät,

On tullut aika. Polho ry:n vuoden 2019 hallitus kokoustaa viimeistä kertaa perjantaina 20.12. klo 17.30 alkaen Kuppalassa. Tervetuloa seuraamaan vuoden viimeistä kokousta!

Haluan käyttää muutaman rivin muutamalle ajatukselle.

Ensinnäkin, kiitos. Kiitos koko jäsenistölle ja koulutusohjelman opiskelijoille kuluneesta vuodesta. Vuosi on ollut aikamoinen – pienestä lähdettiin liikkeelle ja joksikin suureksi kasvoimme. Tätä ei olisi ollut mahdollista saavuttaa ilman teidän jatkuvaa kiinnostusta toimintaamme kohtaan.

Toiseksi, kerron ilokseni, että Polho ry:n ensi vuosi tulee olemaan vähintään tämän vuoden veroinen. Vuoden 2020 hallitus vaikuttaa jo nyt siltä, että he tulevat saavuttamaan hienoja asioita.

Kolmanneksi, kiitos omasta puolestani. Puhuin Itsarisilliksellä, Poleemissa ja ties missä keskusteluissa vuodestani Polhon puheenjohtajana, mutta kirjoitan vielä tähänkin. Päättymisen tunne on kaihoisa, mutta kiitollinen. Tämä hallitus lähti sekoiluuni mukaan optimistisena siitä, että yhteisö ja yhteishenki kannattelee. Niin se kannattelikin.

Tämä vuosi ja tehtävä ovat olleet suuri kunnia – kiitos luottamuksesta ja ystävällismielisyydestä. Polhon asialla vastaisuudessakin. Mutta nyt tämä väistyvä puheenjohtaja tarvitsee lomaa. Rauhallista ja onnellista joulua kaikille tämän sähköpostin vastaanottaville!

Koko vuoden 2019 hallituksen puolesta kiittäen ja ystävällisin terveisin,

Johannes Vänttinen
Puheenjohtaja 2019
Poliittisen historian opiskelijat Polho ry