Liikkuva lapsi -messut Vihdissä 11.9.

Keskiviikkona 11.9.2013 klo 14-19 Kuoppanummen koulukeskuksessa, Kuoppanummentie 18.

Vihdin varhaiskasvatus lähti syksyllä 2012 mukaan Helsingin yliopiston ja Valo ry:n (Nuori Suomi) kanssa hankkeeseen, jonka tavoitteena on lisätä alle kouluikäisten lasten liikunnan määrää.
Orientaatioprojektissa tehdyn tutkimuksen mukaan alle kouluikäiset lapset liikkuvat vähän suhteessa lasten liikuntasuosituksiin.
Jokaiselle Vihtiläiselle päiväkodille ja perhepäivähoitajille on valittu liikunnallinen kehittämistehtävä, jota on työstetty yhteistyössä Orientaatioprojektin ja Valo ry:n kanssa.
Päivähoitoyksiköt esittelevät omia kehittämistehtäviään, lisäksi tilaisuuteen on kutsuttu paikallisia liikuntajärjestöjä esittelemään toimintaansa. Tilaisuuden ohjelmaan voi tutustua täällä.