Ilmoittaudu mukaan Suomen kielitieteen olympialaisiin 2023

Suomen kielitieteen olympialaisten 2023 ensimmäinen vaihe järjestetään verkossa la–su 18.–19.2.2023. Kilpailu on avoin kaikille Suomen lukiolaisille, ja siihen saavat osallistua myös yläkoululaiset. Kilpailuun osallistuminen on ilmaista.

Ilmoittaudu alkukilpailuun täällä! Täyttämällä ilmoittautumislomakkeen saat sähköpostiisi tiedot kilpailusta. Ilmoittautuminen ei ole sitova. Lomake on avoinna myös kilpailuajan alkamisen jälkeen aina sunnuntai-iltaan asti.

Tehtävien suorittaminen alkaa lauantaina 18.2.2023 klo 10 ja päättyy sunnuntaina 19.2.2023 klo 22. Tehtäviä voi tehdä omaan tahtiin kilpailun avautumisen ja sulkeutumisen välisenä aikana.

Voittajien nimet julkaistaan sivustollamme, ja oikeat vastaukset lähetetään osallistujille. Olemme lisäksi yhteydessä parhaisiin osallistujiin sähköpostitse ja kutsumme heidät loppukilpailuun Helsingin yliopistolle perjantaina 21.4.2023. Loppukilpailun neljä parasta kilpailijaa saavat mahdollisuuden edustaa Suomea kielitieteen kansainvälisissä olympialaisissa Bulgariassa heinäkuussa 2023.

Olympialaisiin liittyvät kysymykset voi lähettää järjestäjille osoitteeseen ki-ol@helsinki.fi