Dong Hwa -yliopiston Orientaatiokonferenssi 18.5.2013

Vuoden 2013 kansainvälinen konferenssi Varhaiskasvatuksen kehitysmalleista (The 2013 International Conference on Early Childhood Education Pro-Development and Agentive Practice) Dong Hwan yliopistossa Hualienissa oli sykähdyttävä kokemus niin mielelle kuin sydämellekin. Kuntien edustajat esittelivät omia tapojaan tehdä varhaiskasvatuksen kehitystyötä konkreetisti kuvaten niin hankaluuksia kuin onnistumisiakin. Varhaiskasvattaja oman työnsä tutkijana ja kehittäjänä herätti valtavasti kiinnostusta. Esityksistä huokui realismi ja kokemus siitä että olemme tekemässä jotakin arvokasta. Konferenssin esitykset tulevat blogiin heti kun ne on saatu järjestykseen ja koottua. Konferenssin käsikirjaan voi kuitenkin jo nyt tutustua täällä.