Ohjelma

Tulostettava ohjelmakartta (pdf)

8.3.2012

9.00 (Metsätalon aula)
Aamukahvi ja ilmoittautuminen
     
9.30
(sali 1)
Avaussanat, Taina Joutsenvirta

 

Yhteisöllinen verkko-opetus murroksessa,
Päivi Häkkinen

 

Verkko-opettajan kokemuksia
vuosien varrelta
, Eeva Voutilainen

 

Mobiiliopetus nyt ja tulevaisuudessa, Jari Multisilta
     
12.00
Lounas (Metsätalon kellarikerroksen Unicafé)
     
Caselinjat
A-linja (in English)
B-linja
C-linja
D-linja
13.00
A1 Adobe Connect – neljä kärpästä yhdellä iskulla. Esimerkkinä Avoimen yliopiston opintojakso Kasvun haasteet (3op)
B1 Kysymys- ja vastauspankin tuottaminen yhteistoiminnallisena opiskelumenetelmänä
C1 Verkko-opetusta yliopiston, AMK:n ja toisen asteen yhteistyönä Jyväskylässä
D1 Sulautuvalla opetuksella vuorovaikutteisuutta, linjakkuutta ja laatua farmakologian opiskeluun
14.00
A2 Wiki environment as a group work tool for collaborative learning in the studies of chemical process technology
B2 Sulautuva opetus: oppimisen prosessi interaktiivisista luennoista analyyttisiin verkkoesseisiin
C2 Tradenomin tutkinto monimuoto-opintoina: kokemuksia ja kehittämistä
D2 Olipa kerran tarinallinen verkkototeutus
15.00
Kahvi (3. krs. aula)
     
15.30
A3 Blogging as Blended Learning: An example from University of Jyväskylä’s Language Centre
B3 Sekoaako vai sulautuuko ohjaaja? – Opinnäytetyön ohjaus sulautuvia menetelmiä käyttäen
C3 Miksi opiskelijat plagioivat? – Yliopisto-opetuksen keinot puuttua plagiointiin
D3 Älä hölmöile, tiedä mitä teet – miten hyödyntää järkevästi sosiaalisen median työvälineitä omassa arjessa
16.30
Ensimmäinen seminaaaripäivä päättyy
     
16.45
Yhteislähtö jalkaisin Metsätalon pääoven edestä Bar & Bistro Belgeen (Kluuvikatu 5, sisäänkäynti myös Kluuvin kauppakeskuksesta) jatkamaan vapaamuotoista keskustelua ja verkostoitumista (omakustanteisesti).
     

9.3.2012

9.00     (sali 1)
Mitä korkeakouluopettajan tulisi tietää sosiaalisesta mediasta?, Hanni Muukkonen

 

Työpajat
         
10.00
1 Sulautuvat tenttikäytännöt

 

2 Yhteisöllinen verkkokirjoittamisen työvälineet sulautuvassa opetuksessa
3 Miten soveltaa sosiaalista mediaa omassa opetuksessa
4 Ajatuksesta toteutukseen – pedagoginen käsikirjoitus
 
13.00
Seminaari päättyy