Tampereella ennätysmäärä Kielellinen elämäkerta talteen -kurssista kiinnostuneita

Kielellinen elämäkerta talteen -kurssi aloitettiin Tampereen yliopistossa keskiviikkona 13. syyskuuta. Tampereella kurssin opettaa Liisa Mustanoja.

Kurssi oli ennätyksellisen suosittu ja kiinnostuneita olisi ollut enemmänkin kuin luokkahuoneeseen mahtui. Peräti kolmekymmentä opiskelijaa pääsee nyt Liisan luotsaamana tallentamaan kielellisiä elämäkertoja Tampereelta ja lähiseuduilta. Ihan kaikki eivät mahtuneet kuvaankaan!

Moni kertoi, että kurssi oli kiinnittänyt ensimmäisenä heidän huomionsa syksyn opetusohjelmassa. Odotukset olivat siis korkealla, eikä Katri Priikin vierailu ja hankkeen esittely ensimmäisellä tapaamisella toivottavasti latistanut niitä.