Kampusviljelyvaliokunnan järjestäytymiskokous 28.1.2019

Viihdytkö sormet mullassa? Haluatko tehdä jotain konkreettista kampusviihtyvyyden eteen? Supersuosittu kampusviljely jatkuu tänäkin vuonna ja mukaan tarvitaan uusia toimijoita HYYn kampusviljelyvaliokuntaan!

Mikä?

Kampusviljelyä on toteutettu jo vuodesta 2013. Viljely tapahtuu kaikilla viidellä kampuksella tiiviissä yhteistyössä Helsingin yliopiston kanssa. Tavoitteena on tehdä kampuksista viihtyisiä, kehittää yliopiston yhteisöllisyyttä sekä edistää lähiruokaa kaupunkiympäristössä. Kampusviljelyvaliokunta vastaa toiminnan suunnittelusta, organisoinnista ja sujuvuudesta. Valiokunta on järjestänyt perinteisesti myös retkiä, tapahtumia ja tilaisuuksia.

Miten mukaan?

Tule mukaan valiokunnan vuosikokoukseen maanantaina 28.1.2019 klo 17.30 HYYn keskustoimistolla. Sinun ei tarvitse osata mitään, reipas mieli ja innostus yhdessä tekemiseen riittää. Tarjolla on myös pientä syötävää ja kahvia. Mukaan pääsee myös myöhemmin ympäri vuoden! Jos kiinnostuit valiokunnan toiminnasta, mutta et pääse paikalle kokoukseen, niin voit laittaa viestiä paula.karhunen(at)hyy.fi

Kokoushuone Topelius on esteetön tila. Lisätietoja paula.karhunen(at)hyy.fi

MITÄ: Kampusviljelyvaliokunnan vuosikokous