Toiminta jatkuu

Aika ja tutkijakoulutuksen rakenteet muuttuvat, Langnet on ja pysyy. Langnet tahtoo edelleen olla yhteisö, jossa tutkijaopiskelija saa tukea ja inspiraatiota väitöskirjaprojektille. Langnetin piiriin kuuluvat nyt kaikkien mukana olevien yliopistojen kieliaineiden jatko-opiskelijat ja heidän ohjaajansa. Joukkomme on siis suuri.

Tutkijakoulutuksen rahoitusmuutosten vuoksi Langnet itse ei tällä hetkellä järjestä omia tapahtumia. Langnet-verkoston yliopistoissa tapahtuu kuitenkin kaiken aikaa monenlaista. Langnetin tehtävissä painottuvat nyt tapahtumista tiedottaminen ja talkootyö. Langnetin uudet kotisivut on paikka, jonne kerätään tietoa kielentutkimuksen alan tapahtumista. Lähetä oma linkkivinkkisi koordinaattorille osoitteeseen ulla.vanhatalo(at)helsinki.fi

Aloitin Koneen Säätiön rahoittamana osa-aikaisena koordinaattorina maaliskuun alussa 2016. Olen valtavan iloinen saadessani tehdä työtä tässä hienossa yhteisössä! Toimenkuvaani kuuluu tiedottamisen lisäksi uudenmallisen Langnetin toiminnan suunnittelu sekä lisärahoituksen hankkiminen. Ehkäpä toimintaa taas jossain vaiheessa voidaan järjestää.

Langnetin uudet kotisivut täydentyvät ja päivittyvät pikkuhiljaa. Tältä palstalta voit jatkossa lukea Langnetin kuulumisia. Hyvä kielialan tohtorantti! Kerro sinä, miten Langnet ja nämä sivut voisivat parhaiten auttaa sinua työssäsi.