Kansalliskirjaston verkkosivustouudistus etenee

Kansalliskirjasto uudistaa verkkosivustoaan osana Helsingin yliopiston sivustouudistusta. Kirjaston uusi sivusto julkaistaan lokakuussa 2015 juhlistamaan kirjaston ja yliopiston juhlavuotta.

Uudella sivustolla pyritään tuomaan kirjaston paikallis- ja organisaatioasiakkaille tarjoamia palveluita nykyistä paremmin esiin. Erityisesti kirjastoverkolle tarjottavien palveluiden osalta sivusto laajenee myös asiakaswikeihin: verkkosivustolla tarjotaan kattavasta palvelutarjonnasta helposti selailtavat ja vertailtavat ydintiedot ja asiakas ohjataan tarkemman tiedon äärelle palvelu- ja palveluryhmäkohtaisiin wikeihin.

Kevätkauden viimeisessä Asiantuntijaseminaarissa esiteltiin uudistusta organisaatioasiakkaiden näkökulmasta: nykyisiin palveluihin liittyviä toiveita tai muutostarpeita voi mielellään lähettää Kansalliskirjaston verkkosivustouudistusprojektille kesäkuun ajan. Toiveet, muutosehdotukset ja huomiot pyydämme projektipäällikölle Helmi-Kanerva Tuori, sähköposti muotoa: etunimi.sukunimi(at)helsinki.fi .

Sivustouudistuksen etenemisestä kerrotaan uutiskirjeessä syyskauden alussa, ja tarkemmin käyttöönottovaiheessa lokakuussa.

Asiantuntijaseminaarin esitykseen (Doria.fi).