Kirjastoverkkopalvelut ja Tutkimuskirjasto muuttavat Vallilasta

Kirjastoverkkopalvelut ja osa Tutkimuskirjastoa on työskennellyt vuosia Teollisuuskadulla Vallilassa. Tänä keväänä yksiköt muuttavat lähemmäksi keskustaa hyvien liikenneyhteyksien päähän. Tutkimuskirjasto siirtyy Topelian tiloihin (Unioninkatu 38) ja vapaakappaletoiminnalle rakennetaan ja järjestetään soveltuvat tilat aineiston vastaanotolle ja käsittelylle Kirjaluolaan (Yliopistonkatu 1).

Uudet tilat Leipätehtaalla

Kirjastoverkkopalveluiden uusi sijaintipaikka on Sörnäisissä Leipätehtaalla (Kaikukatu 4).

Leipätehdas_logo1

Kirjastoverkkopalveluiden muutto on toukokuussa. Tarkemmista muuttoajoista ja mahdollisista muutoksista palveluajoissa tiedotetaan maalis–huhtikuussa. Toukokuussa kirjastoverkkopalvelut ei kuitenkaan järjestä tilaisuuksia ja koulutuksia, kun toimintaa siirretään uusiin tiloihin.

Uusiin tiloihin tulee henkilökunnan työpisteiden lisäksi neuvottelutiloja. Tila on hyvien liikenneyhteyksien päässä noin puolivälissä Hakaniemen ja Sörnäisten metroasemaa. Raitiovaunut ja linja-autot pysähtyvät myös aivan tilojen vieressä.

KVP:n yhteyshenkilö muuttoasioissa on suunnittelupäällikkö Minna-Liisa Kivinen minna-liisa.kivinen@helsinki.fi.