Haemme kesäharjoittelijoita!

Mikä mahdollisuus oppia kemian opetuksen tutkimuksesta ja Kemian opettajankoulutusyksikön toiminnasta!

Kemian opettajankoulutusyksikkö  hakee yhtä tai kahta kesäharjoittelijaa joustavasti 1-3 kuukauden harjoitteluun.

Harjoittelu sisältää muun muassa erilaisia tutkimusavustajan töitä, joiden pohjalta on mahdollista tehdä opinnäytetyö, esimerkiksi ajankohtaisesta StarT-hankkeesta.

Kesäharjoittelusta maksetaan harjoittelijan palkkaa  ja harjoitteluaika sijoittuu välille toukokuu-syyskuu. Työ voi olla joustavasti koko- tai osa-aikaista ja työajoista sovitaan tarkemmin harjoittelijan kanssa.

Vähimmäisvaatimukset:

• olet kemian aineenopettajaopiskelija
  • olet suorittanut vähintään perusharjoittelun
  • et ole aiemmin ollut yksikössä kesäharjoittelussa

Katsotaan eduksi:

• tutkimusmenetelmäkurssien suorittaminen

Lähetä kirjallinen hakemus, tiedot opinnoista, ansioluettelo sekä työkuukausitoiveet (1-3 kk) osoitteeseen: maiju.tuomisto@helsinki.fi.

Haku päättyy  maanantaina 20.02.2017.