Opintopisteitä mainosvideon tekemisestä!

LUMA-aineiden aineenopettajaopiskelija: Nyt juuri sinulla on ainutkertainen mahdollisuus antaa oikea ja innostava kuva aineenopettajakoulutuksesta!

55138 MAINOSVIDEOKURSSI (3 op)

• LUMA-aineiden opettajaopiskelijoille
  • 12.3.-8.5.2015
  • to 13-16
  • Chemicum, A 118

Keväällä IV-periodissa järjestetään kurssi, jossa aineenopettajaopiskelijat tuottavat yhteistoiminnallisesti mainosvideon modernista aineenopettajakoulutuksesta. Kurssilla opitaan medialukutaitoa ja TVT-taitoja, kuten audio-visuaalisen viestinnän periaatteita, filmauksen tekniikkaa ja yhteistyötaitoja. Kurssi pidetään pääsääntöisesti torstaisin 13-16, mutta kuvaamista tullaan luultavasti tekemään muinakin päivinä.

Kurssi järjestetään aineenopettajaopiskelijoiden ja KAOS-ryhmän (Kumpulan kampuksen aineenopettajaopiskelijoiden suunnitteluryhmä) toiveesta. Kurssin tavoitteet ja sisältö on laadittu KAOS-ryhmän ja kurssin opettajan yhteistyönä.

Kurssille mahtuu yhteensä 10 aineenopettajaopiskelijaa eri LUMA-aineista (FY, GE, KE, MA).

Varaa paikkasi 23.02. alkaen WebOodista: 55138 Mainosvideokurssi

Lisätietoja: Jaakko Turkka (jaakko.turkka(at)helsinki.fi)