Tällainen oli Kemopeyksikön vuosi 2015!

Kemian opettajankoulutusyksikkö julkaisee nyt aivan ensimmäistä kertaa kuvauksen siitä, miten vuosi on kulunut.
Toimintakertomus_2015_kansikuva

Tutustu ja syvenny tiiviiseen, mutta kattavaan Kemian opettajankoulutusyksikön toimintakertomukseen 2015 joululomalla tai vaikka junamatkalla pohjoiseen!

Hyvää joulua ja lämmin kiitos kaikille innokkaille opiskelijoillemme, yksikön tiimille, suunnitteluryhmälle, Erik Fooladille, Kemian laitokselle, Kumpulan aineenopettajankoulutusyksiköille, Opettajankoulutuslaitokselle, harjoittelukoulujen kemian opettajille, Puistolan koululle, LUMA-keskus Suomelle, Kemma-keskukselle, Kemianteollisuus ry:lle ja kaikille muille toimintaamme mahdollistaville ja monipuolistaville yhteistyökumppaneille.

Yhdessä olemme enemmän – myös ensi vuonna!