Suosittu MALU-kurssi tarjolla taas kevätlukukaudella! Ilmoittaudu 21.12. alkaen.

Opiskeletko aineenopettajaksi Kumpulassa tai Viikissä? Matematiikka ja luonnontieteet yhteiskunnassa -kurssi on Kemian opettajankoulutusyksikön järjestämä kurssi kaikille yritysyhteistyöstä kiinnostuneille tuleville biologian, fysiikan, kemian, maantiedon ja matematiikan opettajille.

Kurssin opetus alkaa periodissa IV. Ilmoittautua voi WebOodissa 21.12.2015 alkaen.

Vierailemme kurssin aikana yrityksissä ja suositussa Yrityskylässä sekä hiomme koulun ja yritysten välisiä vuorovaikutustaitoja ammattilaisten avulla. Tavoitteenamme on sekä innostaa moniammatilliseen, LUMA-aineiden väliseen yhteistyöhön että antaa valmiuksia koulun ulkopuolisten oppimisympäristöjen hyödyntämiseen opetuksessa.

Kurssi järjestetään yhteistyössä Kemianteollisuus ry:n kanssa ja se on osa LUMA Suomi -projektia.Teemanamme on kiertotalous ja kestävä kehitys.

Kurssi soveltuu vaihtoehtoisiin opintoihin (kemia pääaineena -opiskelijoiden syventävät tai aineopinnot) sekä valinnaisiin opintoihin (muut LUMA -aineet).

Tervetuloa mukaan!

• Weboodi: 50095 Matematiikka ja luonnontieteet yhteiskunnassa