Stephen Sterling (UK) luennoi ActSHEN-kokouksessa

Kevään pohjoismaisessa ActSHEN-kokouksessa luennoi alan todellinen asiantuntija, professori Stephen Sterling (PlymouKEKE_Stephen_Sterling_2016th University, UK).

Kemian opettajankoulutusyksikkö on mukana Pohjoismaisessa ActSHEn-projektissa. Helsingissä järjestetyn kevään kokouksen asintuntijaluennon piti professori Stephen Sterling Plymouthin yliopistosta.

ActSHEN-projektiin liittyy myös Kestävä kehitys opetuksessa -kurssi. Ensimmäinen kurssi järjestettiin keväällä 2015. Kurssin suunnittelevat hakemuksilla valitut opiskelijat. Kemian opettajankoulutusyksikön henkilökunta ja edellisen kurssin vetäjät toimivat mentoreina. Myös kurssin suunnitelleet opiskelijat osallistuivat kokoukseen.

Kestävä kehitys opetuksessa -kurssi tarjoaa mahtavan mahdollisuuden vertaisoppimiseen ja kestävän kehityksen uusimpien teemojen käsittelyyn tiedekuntarajoja rikkoen. Tämän kevään kurssi täyttyi nopeasti neljästäkymmenestä innokkaasta poikkitieteellisestä opiskelijasta. Kurssin opetus alkaa ensi viikolla.

KEKE_Stephen_Sterlingin_luento_2016