prof. Maija Aksela valittiin Helsingin yliopiston Opettajien akatemian perustajajäseneksi

Yksikkömme johtaja, prof. Maija Aksela on valittu Helsingin yliopiston Opettajien akatemian perustajajäseneksi. Valinta Opettajien akatemian jäseneksi on merkittävä osoitus Maija Akselan opetusansioista ja oppineisuudesta opetuksessa (ks. Rehtorin päätös Opettajien akatemiaan valituista jäsenistä).

Perustajajäseniä valittiin yhteensä 30. Kaikki valitut ovat motivoituneita opettajia sekä opetuksen kehittäjiä ja hyvien opetuskäytäntöjen edistäjiä, joille opiskelijat ja heidän oppiminen ovat jatkuva innostuksen lähde.

Opettajien akatemian jäsenet toimivat aktiivisesti koko yliopistoyhteisön opetuksen ja oppimisen laadun edistämiseksi yhteistyössä yliopiston muiden pedagogisten asiantuntijoiden kanssa.