KONKURSSI!

konkurssi3.jpg

VIIMEISET PERIODIBILEET!

Liput 5e ja myynnissä Tiketissä ja Vanhan kuppilassa, sekä klo 11:45-14:15 Klixillä ja Porthaniassa! PLUS lauantaina 29.11. klo 10-13 Porthaniassa (tiedekuntatentti!)

On aika valmistautua.

Yhdysvaltain asuntomarkkinoilta se alkoi. Kukaan ei osannut arvata tuhon laajuutta. Käyrät kääntyivät yhä jyrkempään laskuun. Instituutio toisensa jälkeen murtui. Marraskuun lopussa se oli lopulta myönnettävä.

Talous kaatuu, periodibileet myös! Tule tanssimaan yhden instituution haudalle!

Tanssittamassa

SIMBAD (merirosvo-ska) ja
TIREHTÖÖRIT (ska)

terveisin ystävänne Keho, Kontakti, Mana ja Taso.

in English:

GO BANKRUPT!

The global economy is tumbling down. So is one student party institution: the Faculty of Social Sciences’ Study Period Parties, held in the end of each period. But this time is the last time! End of an era!

Live: Simbad (ska), Tirehtöörit (ska). 29th of November, Vanha ylioppilastalo, Mannerheimintie 3. Tickets 5e from Tiketti and Vanhan kuppila, or 11:45-14:15 from Unioninkatu 35 lobby or Porthania lobby.

Facebook: http://www.facebook.com/event.php?eid=43926786387
www.periodibileet.fi

15 thoughts on “KONKURSSI!