Iltamissa suvaitaan uhria

Mitä tapahtuu, kun kaksi käsitehässäkkää “suvaitseminen” ja “uhriutuminen” ynnätään yhteen? kysyvät pääaineopiskelijat Johanna Väyrynen ja Iiro Salminen sosiaalietiikan seuraavissa iltamissa maanantaina 23.3.  klo 16-18  teologisen tiedekunnan tiedekuntasalissa.

Tulevien iltamien ohjelmavastaavat yhdistivät reippaasti graduaiheensa ja tarjoavat sosiaalietiikasta kiinnostuneille tuoretta ajateltavaa.

Tervetuloa tarkastelemaan porukalla, kuinka uhrin suvaitseminen ilmenee ajankohtaisissa ilmiöissä!

Lisätietoa iltamista löydät tapahtumasta.

Sosiaalietiikan iltamat on sosiaalietiikan opiskelijoiden järjestämä tilaisuus, joka on suunnattu kaikille sosiaalietiikan opiskelijoille ja sosiaalietiikasta kiinnostuneille sekä sosiaalietiikan tutkijoille ja opettajille.