Ladattavat ohjelmat

Office-ohjelmien ilmainen asennus omille laitteille

Helsingin yliopiston opiskelijana ja Microsoft 365 -käyttäjänä (lisää Microsoft 365:stä seuraavassa luvussa!) sinulla on mahdollisuus asentaa ja käyttää kaikkia Office ProPlus -paketin toimisto-ohjelmia ilmaiseksi omalla tietokoneellasi ja muilla laitteillasi opiskelujesi keston ajan. Pakettiin sisältyvät tekstinkäsittelyohjelma Word, taulukkolaskentaohjelma Excel, esitysohjelma PowerPoint, sähköpostiohjelma Outlook ja muistio-ohjelma OneNote.

Pääset asentamaan ohjelmat OWA:n kautta klikkaamalla vasemman ylälaidan Office 365 -tekstipainiketta (ks. kuva alla). Klikkaa Install now asentaaksesi ohjelmat pöytäkoneellesi tai kannettavallesi. Jos olet asentamassa pakettia mobiililaitteelle, valitse Get Office on your devices.

Officen asennus. Kuva aukeaa linkistä isompana.

Tarkempia ohjeita Officen asennukseen omille laitteillesi löydät Helpdesk-sivustolta.

Tämän materiaalin ensimmäisestä luvusta löydät lisää tietoa ohjelmien poistamisesta ja asentamisesta.